30.1.2015

0.68 >> Vuoden 2015 alku

Nyt tulee suhteellisen lyhyt blogaus, sillä aikaa on vain rajallinen määrä. Minulle kuitenkin tuli yhtäkkinen inspiraatio blogauksen tekemiseen, joten tässä sitä nyt ollaan. Keskellä koeviikkoa. Blogaamassa. Smart move.

Nyt siis on jo tammikuun toiseksi viimeinen päivä. Siis mitä?! Vastahan oli uuden vuoden aatto, milloin nämä kaikki kuvatkin on otettu. Vietin uutta vuotta ihanassa seurassa ja oikeasti, vuosi ei olisi voinut lähteä käyntiin paremmin!


Pian vuoden 2015 alun juhlinnan jälkeen alkoikin koulu ja arki. Sekä aherrus Minulla oli tämä jakso aikas rankka. Se sisälsi seitsemän kurssia. Koko ajan olin tekemässä kouluhommia. Nyt vihdoin jakson loppu häämöttää, edessä on enää kaksi koetta ja hetkellinen vapaus koittaa! Sitä vapautta ennen olisi vielä yksi essee kirjoitettavana loppuun sekä fysiikan lukemista. Jei...


 Vaikka koulussa on ollut turhankin kiireistä, tammikuu on ollut ihan mukavaa aikaa. Olen pystynyt pelaamaan lentopalloa, ja ensimmäinen turnauskin (hieman huonolla menestyksellä suoritettuna) on takana. Olen ehtinyt rentoutua, vaikka to do -listoilla on ollut jatkuvati jotain tehtävää.

Uuden vuoden -kakku. Tämä maistui hyvältä kolmelta yöllä. :D
Okei, olen nyt tehnyt tätä postausta vasta 20 minuuttia (kun lasketaan myös kuvan muokkaus). Varmaankin jokin uusi ennätys minulle (tai kyllä minä joskus tein blogauksen viidessä minuutissa, mutta sen kirjoituksen laatu oli sellaista, mistä ei saa puhua :D). En tiedä, milloin ehdin blogata seuraavan kerran. Pakko kyllä myöntää, että tämä on mukavaa puuhaa. Minulla on edelleen ne muutamat blogausideat toteuttamatta, vaikka tarkoitus on ollut ne kirjoittaa jo yli puoli vuotta. Kyllä ne teen sitten joskus, kun on aikaa.. Sitten joskus..

Mutta minä nyt menen tekemään jälleen kerran kouluhommia. Kaikille jaksamista arkeen ja hyvää viikonloppua! :)

4 kommenttia:

  1. Sun tammikuu on kuulostanu kivalta, tosin ilman koeviikkoa ja koulustressiä:D Mutta se on hyvä että olet saanut taas pelata lentopalloa kunnolla! Onko polven kanssa ollut enää ongelmia? Kauniita kuvia, toi kakku näyttää älyttömän herkulliselle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl ihanaa, et voin taas urheilla. :) Kävin tossa vuoden alussa (kai..) ortopedillä polven takia ja se sano, et parempi mun on urheilla kuin olla kokonaan urheilematta, joten oon saanu luvan pelaa lentistä. Eikä se polvi vaivaa urheillessa, kun käyttää tukea. ;) Eli ei oo enää onneks ollu ongelmia polven kanssa. :) Kiitos, sitä se oliki. ;)

      Poista
  2. Ihana, että sun vuosi on alkanut noin hyvin! Kylläkyllä, kokemuksesta jopa minä osaan sanoa, ettei sitä muuta tarvita hyviin juhliin, kuin hyvää seuraa ja kakkua aamu kolmelta :D ja hyvä on löytää kiireenki keskellä aikaa rentoutua (ja esim. kirjottaa blogia, jolloin me lukijatkin hyödytään siitä) Ps. Hyvä, että sun polvi on taas hyvässä kunnossa! :) PPs. Toi on tuttu lause "sit joskus, ku on aikaa" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cool :) Siinä on kyl tärkeimmät ainekset hyviin juhliin! :D "Toi sit ku on aikaa" -lause ei ikinä kulu loppuun, ku on aina jotain, mitä vois tehä sit ku ois aikaa. :D Kiitos todella paljon kommentista! :)

      Poista